Groentje

Welkom op het Hobbyboer-forum. Stel je zelf even voor!
BioBoy

Groentje

Berichtdoor BioBoy » 30 Mei 2016, 13:30

Hi allemaal,

Ik ben BioBoy en woon in de Rupelstreek. Ben drie jaren geleden gestart met kruiden voor de keuken te kweken daar ik graag kook en sommige kruiden niet in de reguliere handel kon vinden. Verleden jaar heb ik er ook nog tomaten, paprika's en chili's bijgenomen. Daar dit echt wel was meegevallen heb ik in januari 2016 een degelijke polytunnel geplaatst die nu propvol staat.

Het liefst kweek ik vanaf zaadjes binnen in een zelfgebouwde propagatorkast die met verwarming en powerled's is uitgerust. In de tuin moet ik alles in bakken of potjes kweken daar de grond hier uit zuivere klei met afvalstenen bestaat (steenbakkerij terrein) en ook lichtjes vervuild is. Goed voor een gazonneke en wat bloempjes maar niet geschikt om van te eten. Alles groeit hier biologisch, want ik ga mezelf niet vergifitigen, dat doen Monsanto en anderen al voor ons. Sinds begin dit jaar ben ik ook lid van Velt.

Groetjes

Koen
Site Beheer

Re: Groentje

Berichtdoor Koen » 31 Mei 2016, 09:56

Welkom op 't forum BioBoy!
We hopen dat het langzaamaan uitgroeit tot een ontmoetingsplaats van moestuiniers en hobbyboeren allerhande!

Aarzel niet om nieuwe leden aan te brengen!

Gardening is cheaper than therapy and you get tomatoes.

Terug naar “Welkom”